Breaking News

Sfat de sănătate. Cum arată dieta perfectă făcută de un medic. “Indiferent de sezon, cu aceast regim slăbim”

Mâncare cu măsură, la fixe şi – aceasta este, mari, dieta cu slăbi sigur, spune medicul.

“Orice de aibă, primul rând, un echilibru, de toate, hipocaloric, deci mese şi gustări sau fructe”, a recomandat medicul Haidar, joi, la rubrica Sfat de sănătate cu Cigolea, de la 3.

În ce priveşte orele de masă, acestea slăbim, şi sănătatea noastră. Spre exemplu, dejun nu se şi el dimineaţa, 9. E vorba de nişte mecanisme fiziologice, medicul.

“Contează foarte orele la mâncăm. Între 6 şi 9 dimineaţa, micul-dejun, atunci are secreţia tubului digestiv, aşa e fiziologic. Apoi, orele 13 şi 15 prânzul şi seara, orele 18 şi 20, cina. Apoi, 10 şi 11 dimineaţa şi 16 şi 17, sau gustare”, dr. Haidar. 

Masa de seara nu ea omisă, uşoară. Spre exemplu, o friptură cu o salată. “Carnea nu calorii. Procesarea ei cel puţin la aduce, curată, nu cu grăsime. Nici salata nu calorii, se puţin de sau vegetal, nu îngraşă. O lingură sau linguriţe de la salată, funcţie de de mare, nu nicio problemă. Indiferent de sezon, cu dietă slăbim, vara”, ne asigură dr. Haidar.

Cum dieta perfectă. “Indiferent de sezon, cu dietă slăbim”

În ce priveşte varietatea de legume şi acest anotimp, de unde alege, diversitatea mare. La fructe, la banane, struguri, curmale şi smochine. Oricum, vară, mulţi de şi nu uscate. 

În ce priveşte legumele, aveţi la oricare ele şi la cantitate. “Legumele nu au calorii. Zarzavaturi, salate, roşii, o tonă. Dar, nu cartofi”, atenţionează dr. Haidar.

În plus, acum slăbi şi uşor, vară şi arderile mari. “Consumul mare prin transpiraţie. De exemplu, şi acest la o de a corpului. Orice de energie, el se adapteze şi acţiune mecanisme de adaptare la căldură. E un de şi, atunci, de la slăbire”, medicul.
 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *