Breaking News

Sfat de sănătate. Cât de mult putem să slăbim, ca să nu ne îmbolnăvim. “E periculos. Trebuie maximum…”

Orice dietă la pachet cu nişte riscuri sănătate, atunci ne un mare de kilograme, într-un scurt. Pentru a nu risca ne cu boli ne sănătatea pericol, ne e bine câteva pe lună. Mai curele repetate şi fluctuaţiile de greutate.

“Cel te îngraşi, slăbeşti, te îngraşi. Fluctuaţiile acestea sănătate, de dată, slăbeşti brusc, poţi pancreatită, se dislocă cantităţi uriaşe de grăsime. 

De asemenea, cazul slăbirilor bruşte, poţi la fiere, la colecist sau steatoză hepatică, o a ficatului. nu e bine brusc, maxim patru pe lună”, a recomandat medicul Hadar, joi, la rubrica Sfat de sănătate cu Cigolea, de la 3.

Medicul spune cel ar fi încercăm ne menţinem la la ne aflăm, oscilăm periodic cu câteva plus. O prăjitură nu o tragedie, o ocazional, atenţi la greutate. 

“Sigur, ne abatem şi o prăjitură, nu suntem sfinţi, a doua sau a zi. Adică 1-2-3 plus, nu e nicio problemă, vezi ai te îngraşi, opreşte-te!

După e cazul ne îngrijorăm un pic, supraponderalitatea. Sigur, nu poate standard. Dar eu tuturor, aţi şi obeze, şi boli, ea nu aşa singură, la pachet cu zaharat, cu hipertensiune, cu apnee şi nu numai”, medicul Haidar.

În plus, vara slăbim, arderile mari. “De exemplu, şi acest la o de a şi de energie, el se adapteze şi acţiune mecanisme de adaptare la sau la frig. E un de şi, atunci, de la slăbire”, doctorul.

Odată ce am reuşit ne şi menţinem la greutate. cel de orele la şi nu haos program.

“Cea masă menţinerea greutăţii, e dovedit, micul-dejun. Şi seara, cu de culcare, nu nimic. Plus mişcare, de pe săptămână, plus dietă corectă, sigur nu ne îngrăşăm”, a conchis gastroenterologul Haidar. 
 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *