Breaking News
Home / Stiri Noi / „Principala problemă rămâne indiferența cronică a sistemului de educație la nevoile și așteptările concrete ale celor pe care, teoretic, îi educă”

„Principala problemă rămâne indiferența cronică a sistemului de educație la nevoile și așteptările concrete ale celor pe care, teoretic, îi educă”

Elevii, părinţii şi anajatorii au constat nemulţumire de de învăţământ de-a reformelor iniţiate de toţi miniştrii de resort. Părinții de educație de a asigura un de pregătire optim, a fi “meditații” la cele materii! Elevii nemulțumiți obligației de a învăța un de informație teoretică, o relevanță practică rezonabilă și, ales, se țină de vocația înzestrările specifice fiecăruia. Iar angajatorii absolvenților români, cu studii medii sau superioare, o integrare piața muncii.

„Copiii “ajustați” într-un tipar depășit, care, le dezvolte potențialul, de cele anulează. Profesorii, învățătorii, educatorii obligați cu clase supraaglomerate, într-un ritm inadecvat nevoilor de învățare elev, “alergând” școlare “rupte” de realitatea societății a preocupărilor contemporane. Cauzele de fapt, de întreaga românească, multiple. Însă, sintetizând, principala a de educație la pe care, teoretic, educă. 

1. evaluarea al copil! În viziunea umanismulului pragmatic, poate un util, concordanță cu înzestrări aspirații. 
2. Dezvoltarea etapă, se nevoilor societății. Nu neînzestrat, foarte înzestrări irosite.
3. Adaptarea la necesitățile societății prin includerea de studii a stagii de al elevului”, a profesorul Dan Voiculescu

În aceste condiţii, într-un de umanist, vocația individuală, examenul de Evaluare Națională ar fi o adevărată sărbătoare, nu o sursă de tensiune frustrare. 

Nevoile școlii românești

About BoTposter

Check Also

Marcel Ciolacu: Dacă lumea vrea să-și ia viața înapoi, să meargă la vot, pe 6 decembrie

“Am stat 60 de zile în casă. De ce am stat? Au furat de au …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *