Breaking News

Cum (nu) au patronii din România grijă de angajați în perioada pandemiei


După ce s-a starea de urgență, angajați s-au de la birou, era necesar, patronii nu au de cu de acasă. Numai angajatorii au obligați respecte câteva reguli.

Pandemia de coronavirus a comportamente a remodelat piața muncii. au să-și angajații de pe perioadă nedeterminată, au la sau n-au deloc jobul remote.

Din păcate, însă, nu patronii au gijă de sănătatea angajaților. Un de compania Frames & Hygienium sau superficial pericolul de coronavirusul – 19.

Au grijă patronii de angajații lor?

Compania notează că, nerespectării de igienă dezinfectare, numărul cu cazuri de crește semnificativ, pericolul, de cel sanitar, ca business-urile intre blocaj, cu majore pe lanțurile economice. Înmulțirea de coronavirus precum Prahova, Brașov, Galați de apariția de la o de companii, cele IMM-urilor.

În cazuri, de creșterea managerii acestor firme, care au cu știință măsurile de prevenire, studiul.

,,Sunt unde angajații nu sau le greșit, recipienții cu prezenți a preîntâmpina controalele autorităților, facultativă. În comune, distanța birouri, de lucru, nu a mărită, la angajați sau la cele cu nu nu se respectă socială. Aceasta realitatea’’, afirmă Adrian Negrescu, managerul Frames.

Dincolo de nu se punctuale, cu de a se desfășoară activitățile economice.

„Există, păcate, unde dezinfectanții prezenți respectării legale, un program bine stabilit, concordanță cu fluxul de lucru. Dincolo de câteva mari, multinaționalelor, unde protocoale bine definite coronavirusul, intreprinderilor dezinfectanților realizată, situații, pe un – prețul cel mic’’, spune Danciu, de Gloria Production, compania produce, România, dezinfectanții Hygienium.

Cum se respectă magazine

Compania susține s-a ca, magazine, retail general de logistică, angajații o de produse dezinfectante cu o proveniență discutabilă.

„De la geluri mâini la de lucru, se epirice, punct de al preîntâmpinării de infectare. Mai mult, au falsificate pe piață, magazine am de autorizate de cu pe de clor sau alcool, nicio cu original’’, a declarat expertul.

Dincolo de de de prezența, pe piață, a neautorizați, o mare economia românească, de HORECA, o reprezintă absența protecției anti-Covid. Potrivit de la Frames, de măsurile de autorități, nu acest moment un de clare, concrete, asumate la instituțional, privința prevenirii cu COVID.

„Multe firmele HORECA acționează pot, condițiile legislații ambigue. Își de lucru, de hotel, terasele etc. a măsurile implementate de natură cu coronavirusul COVID-19. Aceeași prezentă, de exemplu, de retail’’, spune Negrescu, managerul Frames.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *