Breaking News
Home / Tehnologie / Ce nu trebuie să mai mănânci seara. Alimentele care trebuie evitate neapărat

Ce nu trebuie să mai mănânci seara. Alimentele care trebuie evitate neapărat

Să te la sfârșitul te îndrepți țara viselor! ideal, devine un fenomen evaziv, viselor! Ce cu la epidemia de de ne lovește? Mâncarea ar răspunsul? Ar ne afecteze somnul? Rămâne împreună.

Cum alimentele somnul

Se poate spune ce determină orice, de suntem, de bine somnului nostru.

Două alimentele pe le sunt:

1. somnul

Tipurile de pot, de fapt, somnul. moduri.

De la reglarea proceselor biologice dumneavoastră la la sinteza compușilor somnului.

2. greșite inhibă somnul

Fie împiedică adormirea, corpul, ținându-te adormi.

Contează de alimente. Consumul mese de poate fi o proastă, prin urmare, bine nu nu saturați.

Știați aproximativ 70 de de întreaga de insomnie?

De fapt, mulți ne acum ne uităm la rutinele obiceiurile a o igienă a somnului.

Specialiștii ne cele de a optimiza de somn. O de a acest prin mâncare.

Așadar, o la pe nu le de a dormi:

 

1. Cofeina

Cofeina cel pe de culcare!

Cofeina un stimulent, deci, te dormi, te va ține alert timp, dormi.

Cu acestea, gradul de al variază de la un de „nu poate dormi” la „ajută la adormirea”.

Acest se poate întâmpla organismul normalizat la cofeină, zi ca dvs. „imun” la efectele cafelei.

 

2. diuretice

Un diuretic o substanță ca corpul arunce apă sistem. Țelina, morcovii, castraveții, ghimbirul, pepenii diuretice, la alcoolul.

Deci, de ce o ai diuretice de culcare? Pentru te mergi des la WC.

În ce urina o a corpului, a te ridica mijlocul a merge la poate afecta negativ somnului tău, de la dificultăți a te la somn, la a nu un „REM”.

 

3. picantă

Ardeiul o de a alunga somnul. Așa că, nu stați cel puțin câteva ore, ar trebui mâncare picantă de culcare.

Unul felurile ne refluxului gastroesofagian.

Condimentele sunt, de asemenea, ambalate cu o de antioxidanți, la metabolismului ca un apel de organism, ce ce ce adormiți.

În cele urmă, efectul al poate afecta negativ prin creșterea corpului.

bun de dăunătoare" width="1024" height="576" srcset="https://playtech.ro/stiri/wp-content/uploads/2020/10/Ce-nu-trebuie-să-mai-mănânci-seara.-Alimentele-care-trebuie-evitate-neapărat-1024x576.png 1024w, https://playtech.ro/stiri/wp-content/uploads/2020/10/Ce-nu-trebuie-să-mai-mănânci-seara.-Alimentele-care-trebuie-evitate-neapărat-400x225.png 400w, https://playtech.ro/stiri/wp-content/uploads/2020/10/Ce-nu-trebuie-să-mai-mănânci-seara.-Alimentele-care-trebuie-evitate-neapărat-768x432.png 768w, https://playtech.ro/stiri/wp-content/uploads/2020/10/Ce-nu-trebuie-să-mai-mănânci-seara.-Alimentele-care-trebuie-evitate-neapărat.png 1500w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px"/>
Alimentația somnul

4. grase

Alimentele grase, ar fi prăjiți, chips-urile, pizza, burgerii cu brânză, roșie etc. , sunt, de asemenea, somnul, puțin complicată.

Așadar alimentele grase de pe de noapte.

Somnul pe de netulburat de înaltă calitate, cu adevărat, are un impact dumneavoastră.

Somnul de după-amiază atunci sau rău, nu poate compensa somnul de noapte.

 

5. Carbohidrați zaharuri

Asta o de înțeles. S-a că  alimentele „aproape” tind te adoarmă repede.

Cu acestea, nu recomandat de ca de exemplu, deserturi, cofetărie, dejun etc., de culcare, deoarece ce corpul dumneavoastră a digerat aceste alimente, bruscă a de poate foame , deși corpul are nu nicio „muncă”.

În similar, carbohidrații simpli, ar fi alimentele grase sunt, de asemenea, cel bine de culcare.

Concluzii:

Consumul de de o practică. se scăzut pe au fructele.

Ele ajută la furnizarea cu o sursă de susținută prin somn, nu ne mijlocul a o mușcătură.

Nu timpul de a îndeplini zilnică de apă.

De nu apă pe parcursul zilei ea de a merge la culcare.

Nu adormirea, poate treziți a pipi, perturbându-vă de somn.

Înghețata ajuta adormiți de ca un sfârșit al zilei.

Cu acestea, subliniem aici înghețata recomandată.

Majoritatea înghețatelor aceste se deserturi congelate”, deoarece nu făcute lapte, ci nu lactate vegane”.

Deci, asigurați-vă ce de înghețată primiți!

About BoTposter

Check Also

Când trebuie să bei cafeaua, de fapt. Toți românii făceau o mare greșeală până acum

Specialiștii în domeniul nutriționismului au ajuns la concluzia când trebuie, de fapt, băută cafeaua. Astfel, …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *